Holdbeskrivelser  

 
Outdoor Training - Almindelig:
Et hold for dig, som godt kan løbe. Distancerne varierer fra gang til gang, men vi har altid løbende stop, hvor vi samler op og laver masser af øverlser for hele kroppen. Vi løber alt mellem 5 og 8 km.
 
Outdoor Training - Soft:
Er for alle, der enten skal i gang med at løbe eller som ikke kan løbe så langt. Det er et hold for alle, hvor vi lægger vægt på mange øvelser og tempoet er sat ned, så nybegyndere kan følge med. Vi løber mellem 4 og 5 km med masser af stop undervejs.
 
Outdoor Training - Super Soft / Begynder:
Holdet er for dig, som ikke har trænet længe, eller skal i gang igen efter en skade. Vi træner 1 time. Timen er sammen, så alle kan være deltage. Vi går/løber/lunter 1-3 km. med masser af stop og øvelser undervejs.
 
Outdoor Training - Soft hold +
Er stadig et soft hold, men for dig, som gerne vil prøve at løbe lidt længere. Vi løber/går ca. 7 km. og slutter af med mave- og ryg træning.
Der bliver IKKE løbet hurtigt på dette hold - det er udholdenheds træningen der arbejdes med - ikke farten!
 
Outdoor Training + 
Er for alle, som gerne vil løbe lidt længere, men stadig nå at træne lidt core og overkrop. Vi løber mellem 8 og 9 km og det kræver, at du kan løbe distancen. Vi samler op undervejs - venter - så alle kan være med.
 
TwinCross Training
Disse hold bliver alle afholdt i det tidligere Danmarks Akvarium. TwinCross timerne er baseret på Crossfit Training hvor vi lægger stor vægt på funktionel træning samt selve CrossFit idéen. Vi starter altid med pulstræning - løber et par km. Herefter er vi i CrossFit lokalet hvor hele kroppen trænes. Det er en virkelig effektiv time, hvor alle kan deltage på deres eget niveau.  
 
TwinYoga
Fra Sommeren 2014 har vi så småt startet TwinYoga op. Vores TwinYoga er en blanding af Yoga, stræk, balance og styrke. Du behøver ikke at have dyrket Yoga før - forudsætningerne er forskellige men timen er for ALLE, som ønsker enten at blive mere smidige - få strukket ud - eller få yoga ind i deres træning.
  
TRX og Functional Training
 Holdet er for alle, som gerne vil træne mere styrke og core. Vi er primært på Charlottenlund Fort med vores TRX'ere. Desuden bruger vi kettlebells, sjippetove, håndvægte m.m. Timen indeholder kun det løb, som vi laver i opvarmningen. 
 
Mor/Barn timer
Mor/Barn timer på Fortet er for alle, der har født og gerne vil i form. Timerne er også for gravide, der ønsker at holde sig lidt i form, men hvor der bliver taget hensyn til graviditet, bækkenbund m.v.
Vi træner på Charlottenlund Fort, og der er mulighed for at stille barnevogne i læ i vores lokaler samt skifte/amme indenfor.
Husk dog stadig varmt tøj m.v.
 
TwinBike
Vores nye hold på stammen er TwinBike. Vi cykler hver søndag fra Fortet kl. 8.30 og er tilbage kl. 10.15 (cirka), hvor vi træner core mm. sammen med et andet hold (Outdoor Training)... Efter turen er der mulighed for bad. Alle kan være med. Det kræver, at du har en racercykel - bruger cykelhjelm og helst med klik-pedaler. Dette er et sommerhold.